Vorig jaar schreef ik ook al over het grote klantonderzoek dat CGI jaarlijks uitvoert in het kader van het Client Global Insights-programma. Voor de binnenkort te verschijnen editie 2018 hielden we in totaal meer dan 1.400 klantinterviews, waarvan 78 binnen de Transport, Post en Logistiek. Lees meer...

Er zijn binnen de zorg allerlei projecten rond patiëntparticipatie. Maar welke informatie geven we de patiënt en wat is voldoende om daarmee een actieve rol te pakken? Begrijpt de patiënt de informatie, zit er met andere woorden voldoende semantiek in? Grip op semantiek Die vraag werd verkend aan de Zorgtafel ‘Grip op semantiek’, die CGI op 25 juni organiseerde in hotel Karel V in Utrecht. Informatiespecialisten van diverse academische ziekenhuizen bogen zich over de vraag hoe de veelheid van data breed beschikbaar te maken. Lees meer...

Consumenten stellen in dit digitale tijdperk steeds meer eisen aan het assortiment, flexibele (af)leveringskeuzes en de integratie van offline en online. Bij dit laatste verwachten klanten een identieke (ofwel Omni-)ervaring (customer experience). Uit het binnenkort te publiceren ‘CGI’s Global Client Insights 2018’-onderzoek blijkt echter dat bijna 75% van de retailers de transitie naar Omni nog moet maken. Hoewel de klant het verwacht, heeft hij dus vaak nog geen Omni-ervaring. In dit blog leest u hoe u deze customer experience kunt bieden. Op naar The New Retail! Lees meer...

Pages

Subscribe to RSS - blogs