Wij zijn dé partner voor uw digitale transformatie

Al meer dan 40 jaar luisteren we naar de behoeften van onze klanten, innoveren we samen om waarde te creëren, zijn we leidend in de markt op het gebied van digitale transformatie en leveren we een bijdrage aan het succes van onze stakeholders. Dit jaarverslag laat zien hoe wij, als dé ‘partner & expert of choice’, klanten helpen zich met succes te ontwikkelen tot een digitale organisatie.

Wij luisteren.

De afgelopen 40 jaar hebben we geleerd van de inbreng van onze stakeholders. Hierdoor zijn wij in staat ons voortdurend te blijven verbeteren om zo een bijdrage te leveren aan hun succes. Lees meer over hoe het luisteren naar de behoeften van onze stakeholders fundamenteel is geweest voor het succes van onze klanten, de carrières van onze medewerkers en het rendement voor onze aandeelhouders.

• Klanten: Samen de belangrijkste stappen zetten op de weg naar digitale transformatie
  • Medewerkers: CGI’s klant gedreven talentenstrategie en -programma
  • Aandeelhouders: Het uitvoeren van een groeistrategie om dé ‘partner of choice’ te zijn voor onze klanten (bekijk en download het hoofdstuk ‘CGI by the numbers)

Jaarverslag 2016 – Wij luisteren.

Wij innoveren.

We stemmen innovatieprogramma's en investeringen af op de behoeften van onze klanten. Onze oplossingen helpen bij het versnellen van de digitale transformatie en stellen klanten in staat hun doelen sneller, met minder risico en blijvende resultaten te bereiken. Lees meer over onze innovatieprogramma's en -oplossingen:

• CGI's ICE programma: het inzetten, genereren, beoordelen en financieren van innovatie die aansluit op de behoeften van onze klanten.
  • CGI's oplossingen: Een snellere digitale transformatie met CGI’s bewezen oplossingen (intellectueel eigendom).
  • CGI evenementen: Het delen van onze visie en praktijkvoorbeelden via CGI en industriespecifieke evenementen.

Jaarverslag 2016 – Wij innoveren.

Wij leiden.

In 2016 hebben we meer dan 1.000 business en IT leiders geïnterviewd. De inzichten bevestigen een toenemende focus op het integreren van legacy- en digitale systemen om zodoende bedrijfsbrede digitale transformaties te kunnen realiseren. Deze inzichten zijn gepubliceerd in het CGI Global 1000 onderzoek. Lees meer over hoe wij de diverse industrieën ondersteunen:

• Consumentgerichte industrieën: Banken, communicatie, retail en consumentenmarkt.
  • Asset-intensieve industries: Energie, productie, transport, post en logistiek
  • Risico en investeringsgerichte industrieën: Overheid, zorg, verzekeraars, olie en gas bedrijven.

Jaarverslag 2016 – Wij leiden.

Wij leveren.

Ons uitstekende track record van op tijd en binnen budget leveren, is het resultaat van ons streven naar hoogwaardige kwaliteit én de afstemming op de ISO-gecertificeerde CGI Management Foundation. Lees meer over onze werkwijze, aanpak en expertise, inclusief een overzicht van een aantal nieuwe en verlengingen van klantcontracten? Bekijk onze video ‘Dream inspired. Client driven.

• Geïntegreerde aanpak: Klanten helpen zich met succes te ontwikkelen tot een klantgerichte digitale organisatie
  • Digitale kennis & expertise: strategie en IT-oplossingen om ‘digitaal’ binnen en buiten de organisatie te integreren.
  • Levering op maat: wij zijn lokaal aanwezig én leveren wereldwijd.

Jaarverslag 2016 – Wij leveren.