Primary tabs

Beste klanten,

Een paar weken geleden hebben we een bericht gedeeld over onze inzet om de continuïteit in onze dienstverlening te waarborgen in deze uitdagende tijden. Door met u en uw teams samen te werken, ervaren we elke dag uw vastberadenheid om aan de behoeften van uw klanten en/of burgers, werknemers en communities te voldoen.

Onze teams over de hele wereld hebben samen met u, als reactie op deze crisis, middelen en systemen gemobiliseerd om u te helpen de samenleving te ondersteunen. Zonder voorbij te gaan aan de veiligheid van de werknemers. Samen met u hebben we het volgende mogelijk gemaakt:

  • Een snelle overgang naar werken op afstand voor honderdduizenden van uw werknemers, dankzij het opschakelen naar meer bandbreedte, beveiliging op afstand en een snelle uitrol van software om virtueel samen te werken; 
  • Implementatie van dynamische verandertrajecten in werkgelegenheid en economische ondersteuningsprogramma's, gebruikmakend van onze bestaande IP-oplossingen in meerdere regio's en industrieën;
  • Remote verbindingen en virtuele leeromgevingen voor miljoenen kinderen in meer dan 1.700 scholen in heel Europa, evenals het lanceren van virtuele onderwijsmogelijkheden gericht op wetenschap, technologie, techniek en wiskunde voor kinderen in Noord-Amerika;
  • De ontwikkeling en lancering van een digitaal rekruterings- en monitoringplatform voor het Montreal Heart Institute, waarmee patiënten met de diagnose COVID-19 zich veilig kunnen inschrijven voor een klinische studie genaamd COLCORONA. Deze oplossing wordt nu verder uitgerold naar landen buiten Canada.

U kunt erop blijven vertrouwen dat wij u tijdens deze crisis blijven ondersteunen als uw flexibele partner.

Het aanpakken van uw zakelijke en technologische prioriteiten

We zijn ons bewust van de gevolgen die deze crisis met zich meebrengt als er weer wordt opgeschaald en we het 'nieuwe normaal' ingaan. Terwijl regeringen plannen ontwikkelen om het thuiswerken gecontroleerd weer af te bouwen, ontwikkelt u met uw eigen organisaties ook de volgende stappen. Hoewel het herstel afhangt van uw branche en locatie, is het zeker dat technologie een centrale rol zal spelen bij het aanpakken van de vele uitdagingen waarmee u wordt geconfronteerd - van het vinden van capaciteit om aan de stijgende vraag te voldoen, tot het aangaan van de nieuwe zakelijke realiteit.

Het post-COVID tijdperk zal structurele veranderingen voor uw bedrijfstak vereisen. Denk hierbij aan evoluerende ecosystemen, toeleveringsketens en wijzigingen in het personeelsbestand - allemaal vereisen ze dat u aanpassingen maakt ten opzichte van uw pre-COVID-benaderingen.

Wij zijn vastbesloten om voor u een veerkrachtige zakenpartner te blijven, met de financiële stabiliteit, end-to-end-capaciteiten en branchekennis om u te helpen bij het aanpakken van uw veranderende zakelijke en technologische prioriteiten.

Respond, rebound, reinvent: inzichten en services om u te helpen

Wij zijn van mening dat alle organisaties op verschillende snelheden door de crisis en de te volgen fases zullen gaan. We noemen deze fases Respond (reageren), Rebound (herstellen) en Reinvent (opnieuw uitvinden). Tijdens al deze fases zijn we bereid om met u samen te werken. Wij zullen de beschikbare technologie gebruiken om de uitvoering van uw bedrijfsstrategieën op de volgende manieren te versnellen:

  • Respond op de onmiddellijke behoeften tijdens de crisis, inclusief de impact van vandaag op uw activiteiten, werknemers, klanten en gemeenschappen;
  • Rebound, de uitdagingen die na de crisisfase opkomen aangaan en het aanpakken van de daardoor snel veranderende nieuwe zakelijke prioriteiten;
  • Reinvent, bedrijfsmodellen opnieuw ontwikkelen om nieuwe manieren mogelijk te maken waarop u na de crisis met klanten, werknemers, leveranciers, overheden en burgers omgaat.

Vandaag lanceren we ons nieuwe initiatief Respond, Rebound, Reinvent om inzichten en diensten te delen die u zullen helpen bij het navigeren door de fases van de pandemische crisis. In lijn met onze bedrijfscultuur zullen we deze inzichten en diensten rechtstreeks via onze dagelijkse interacties met uw teams bespreken. We nodigen u uit om meer te lezen op cgi.com/3R, waar we voortdurend nieuwe perspectieven en mogelijkheden zullen publiceren om u en uw teams te helpen, aangevuld met verhalen over hoe we optimaal samenwerken met klanten.

Namens ons toegewijd team van over de hele wereld danken wij u voor de mogelijkheid om u en uw klanten te ondersteunen.

 

Met vriendelijke groet,

George D. Schindler
President & Chief Executive Officer

Julie Godin
Co-chair of the board & Executive Vice-President
Strategic Planning & Corporate Development