Primary tabs

Het rapport van dit jaar wordt op een uniek moment in onze geschiedenis gepubliceerd. Het toont de veranderende zakelijke en IT-prioriteiten van klanten midden in de pandemie, en de acties die ze hebben ondernomen om uitdagingen te overwinnen en waarde te blijven creëren voor hun klanten en burgers.

Hier is een overzicht van de behandelde onderwerpen:

  • Samenvatting van de CGI Client Global Insights, vanuit 1.447 gesprekken van leidinggevenden opgetekend om een ​​wereldwijde overzicht van best practices te bieden om het rendement op IT- en bedrijfsinvesteringen duurzaam te verbeteren.
  • Overzicht van het Respond, Rebound & Reinvent initiatief om klanten te helpen reageren op ongekende uitdagingen, effectief te herstellen en manieren van werken waar nodig opnieuw uit te vinden.
  • Met meer dan 40 klantverhalen die laten zien hoe we klanten helpen in de industrieën die we bedienen.

Het rapport, met als titel ‘Insights you can act on’, laat zien hoe we diepgaande kennis van industrietrends en zakelijke en IT-prioriteiten van onze klanten samenbrengen met een klantgerichte toewijding om strategieën te ontwikkelen en serviceoplossingen te leveren die helpen om tastbare en meetbare resultaten te behalen.

Download het rapport