Servicedesk Coördinator

Category: Service Desk / End User Services
Plaats: Amstelveen, Noord-Holland, Netherlands
Position ID: J0119-2441
Type dienstverband: Full Time

Position Description

Ben jij die gedreven dienstverlener die de business van onze klanten 7x24 wil ondersteunen? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen
Als coördinator ben je, in de rol van meewerkend voorman, verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van de service desk. Je stuurt medewerkers operationeel aan en bent eerste aanspreekpunt. Je bent de eerste stap in het escalatie pad. Ook ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de werkroosters. Je past de inzet van de beschikbare medewerkers aan het aanbod aan en bewaakt de servicelevels van de service desk zoals onze telefonische bereikbaarheid en de reactie- en response tijden. Bovendien speel je een grote rol in de incidentcoördinatie, werk je nauw samen met de Incident Manager en help je mee bij de activiteiten rondom Major Incidents.

De afdeling meet continu de kwaliteit van de dienstverlening. Als coördinator signaleer je mogelijke verbeteringen en zorg je er voor dat verbeteracties ook de juiste aandacht krijgen. Samen met de teammanager van de service desk ben je het aanspreekpunt voor de collegae op de servicedesk, voor onze projectleiders, de service delivery managers en andere (team)managers. Daarnaast draai je ook mee in het 7x24 stand-by rooster op de service desk.

Wat breng je mee
Je bent een ondernemende persoonlijkheid met een aanpakkersmentaliteit die, als de druk toeneemt, een extra stap zet. Continu verbeteren staat bij jou hoog in het vaandel, het signaleren van kansen en aandragen van verbetering zit in je natuur. Je bent analytisch, initiatiefrijk en kan heel goed zelfstandig werken. Ontwikkelingen volg jij op de voet en deel jij graag met anderen.
Jij hebt:
• Een afgeronde ICT opleiding op minimaal MBO opleiding Niveau 4;
• Kennis op het gebied van: Microsoft Exchange; Microsoft Server; Office 365 & Office   2016; Active Directory; Cisco netwerken;
• Kennis en ervaring met ITSM/BMC Remedy is een pre;
• Certificering ITIL V3 Foundation;
• Ervaring in het aansturen van een service desk.
• Het is van belang dat jij in bezit bent van je rijbewijs B en actuele relevante VOG.

Waar kom je terecht
Jij gaat als coördinator aan de slag voor onze 7x24 Shared Servicedesk. De Shared Servicedesk is het centrale aanspreekpunt voor onder andere het registreren, oplossen en afmelden van klantvragen met betrekking tot IT gerelateerde diensten. Het vormt onderdeel van de afdeling Global Technology Operations. GTO in Nederland levert 7x24 IT infrastructuur diensten aan een groot aantal verschillende klanten waarbij missie kritische levering voor ons geen uitdaging is en waar continuïteit voorop staat.

De werkzaamheden vinden zowel remote bij CGI, of lokaal bij CGI (een CGI kantoor, primair Amstelveen, of datacenter) als op locatie bij de klant plaats. De afdeling GTO is een dynamische omgeving waar 7x24 genoeg te doen is. Er zijn oplosgroepen aanwezig waarnaar je een call kunt doorzetten als je dit niet zelf kunt oplossen. Het is een skilled functie waarbij je zoveel mogelijk zelf mag/moet oplossen. Wij streven naar een oplosgraad van 80% tijdens het eerste klant contact, of dat nou telefonisch, via de mail of via tickets binnenkomt. Sturing en meting vindt plaats op basis van de met de klanten afgesproken Service Level Agreements.

We willen het beste uit jou halen
Wanneer je bij CGI gaat werken kom je terecht op een uitdagende werkvloer met professionele collega’s en ben je de bouwsteen binnen een hechte community. We stimuleren je in jouw ontwikkeling en bieden je hiervoor alle ruimte. Doorgroeien is vanzelfsprekend.
Are you ready to Be part of something meaningful?

Meer informatie
Meer informatie over de inhoud van de vacature? Neem contact op met Marcel Matas Guiot via +31 (0) 610983821 of marcel.matas.guiot@cgi.com. Vragen over de sollicitatieprocedure? Neem contact op met de afdeling Recruitment via (088) 564 00 00 of via recruitment.nl@cgi.com.

Bezoek voor meer informatie over CGI: www.cginederland.nl

Solliciteren op de functie van Servicedesk Coördinator
Are you ready to be part of something meaningful? Solliciteer direct via onze sollicitatiepagina!

What you can expect from us

Bouw met ons aan je carrière

Het is een bijzondere tijd binnen de wereld van IT, de digitale transformatie zit in een versnelling. CGI heeft een schat aan kennis en praktische ervaring op het gebied van digitale transformatie. Zo helpen wij onze klanten belangrijke stappen te zetten op de weg naar hun digitale transformatie en bieden we onze professionals uitdagende carrièremogelijkheden.

Ons succes is gebaseerd op het talent en de betrokkenheid van onze professionals. Samen, als één team, staan we voor de uitdagingen en delen we de beloningen die gepaard gaan met de groei van CGI. Dit versterkt het gevoel van eigenaarschap, want al onze professionals delen mee in de waarde die wij gezamenlijk creëren.

Kom werken bij CGI én bouw samen met ons aan een van de grootste, onafhankelijke, IT en zakelijke dienstverleners ter wereld.

Bezoek voor meer informatie over CGI: www.cginederland.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wij bieden onze professionals een gelijkwaardige behandeling en gelijke carrièrekansen.

Meer informatie of vragen over de sollicitatieprocedure? Neem hiervoor contact op met de afdeling Recruitment via (088) 564 00 00.