Service Support Specialist

Category: Service Desk / End User Services
Plaats: Amstelveen, Noord-Holland, Nederland
Position ID: J0519-2116
Type dienstverband: Full Time

Position Description

Word je gelukkig van de beste support leveren op missie kritisch infrastructuur? Dan zijn wij opzoek naar jou. Momenteel staat bij onze GTO afdeling (Global Technology Operations) de vacature voor een Service Support Specialist open.

Wat ga je doen?
Als Service Support Specialist ben je het centrale meldpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met computergebruik en IT diensten. Je bent verantwoordelijk voor een adequate aanmelding, registratie, bewaking en afhandeling van diverse serviceverzoeken. Daarnaast geef je advies over de dienstverlening.

Het is een skilled functie waarbij je zoveel mogelijk zelf oplost. Wij streven naar een oplosgraad van 80% tijdens het eerste klant contact, via telefoon, mail of tickets. In sommige gevallen zal je de melding doorzetten naar tweede en derdelijns collega’s. Tot slot signaleer je trends op het gebied van verstoringen en registreert deze op basis van de vastgestelde normen.

Wat breng je mee?
We vinden het belangrijk dat je onze klanten blij wil maken. Je bent klantgericht, stressbestendig en door je pragmatische en initiafrijke instelling weet jij je binnen een hectische omgeving staande te houden.
Daarnaast heb je:
• een afgeronde ICT opleiding op minimaal MBO Niveau 4;
• uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlandse en Engelse taal;
• kennis op het gebied van: Microsoft OS, MS Office 365 & Office 2016, Active Directory, Netwerken, ITIL en Scrum.

Aanvullend op bovenstaande genoemde kennisgebieden:
• vinden we het belangrijk dat je ontwikkelingen op de voet volgt of wilt volgen en met ons deelt;
• recente technische certificeringen zoals een Windows 7/8/10/365 MCSA;
• het continu verbeteren staat hoog in het vaandel, het signaleren van kansen en aandragen van verbetering zit in je natuur;
• een ondernemende persoonlijkheid met een aanpakkersmentaliteit die een extra stap zetten vanzelfsprekend vindt;
• rijbewijs B en actuele relevante VOG;
• kennis en ervaring met ITSM BMC Remedy is een pré;
• bij voorkeur certificering ITIL Foundation.

Waar kom je terecht?
Global Technology Operations levert 24/7 IT infrastructuur diensten aan klanten uit de zorg, overheid, financiële en energie sector. De klanten hebben allen behoefte aan continuïteit en nemen dus missie kritische IT diensten af.

De Shared Servicedesk is het aanspreekpunt voor onder andere het registreren, oplossen en afmelden van storingen en vragen over de service. De werkzaamheden vinden op afstand plaats of op locatie bij de klant. De primaire locatie is momenteel Amstelveen. Als Service Support Specialist maak je ook geregeld deel uit van het 24/7 Stand By team.

We willen het beste uit jou halen
Wanneer je bij CGI gaat werken kom je terecht op een uitdagende werkvloer met professionele collega’s en ben je de bouwsteen binnen een hechte community. We stimuleren je in jouw ontwikkeling en bieden je hiervoor alle ruimte. Doorgroeien is vanzelfsprekend.

Are you ready to Be part of something exciting?

Bel of mail Marcel Matas Guiot (manager Servicedesk) via 0610983821 of marcel.matas.guiot@cgi.com.
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem contact op met afdeling Recruitment via (088) 564 00 00 of recruitment.nl@cgi.com.

Interesse in de vacature Service Support Specialist? Solliciteer direct via onze sollicitatiepagina!

What you can expect from us

Bouw met ons aan je carrière

Het is een bijzondere tijd binnen de wereld van IT, de digitale transformatie zit in een versnelling. CGI heeft een schat aan kennis en praktische ervaring op het gebied van digitale transformatie. Zo helpen wij onze klanten belangrijke stappen te zetten op de weg naar hun digitale transformatie en bieden we onze professionals uitdagende carrièremogelijkheden.

Ons succes is gebaseerd op het talent en de betrokkenheid van onze professionals. Samen, als één team, staan we voor de uitdagingen en delen we de beloningen die gepaard gaan met de groei van CGI. Dit versterkt het gevoel van eigenaarschap, want al onze professionals delen mee in de waarde die wij gezamenlijk creëren.

Kom werken bij CGI én bouw samen met ons aan een van de grootste, onafhankelijke, IT en zakelijke dienstverleners ter wereld.

Bezoek voor meer informatie over CGI: www.cginederland.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wij bieden onze professionals een gelijkwaardige behandeling en gelijke carrièrekansen.

Meer informatie of vragen over de sollicitatieprocedure? Neem hiervoor contact op met de afdeling Recruitment via (088) 564 00 00.