Innoveren, veranderen en de klant bedienen

De wereld ontwikkelt zich in snel tempo en de snelheid van verandering neemt toe. Organisaties ervaren druk om te transformeren omdat er meer wordt geëist door hun stakeholders, leiderschap, klanten en burgers. De ambitie om te werken aan lange termijn relaties met klanten en werknemers komt hierbij kijken. Deze ambitie gaat gepaard met het maken van concurrerende producten en diensten, om zo voor op te blijven lopen in de markt. Innovatie, verandering en samenwerking zijn hierin het speerpunt die constant in ontwikkeling zijn. Ons adviesaanbod sluit hier naadloos op aan, en legt de slag tussen technologie en acceptatie. 

Samenwerken naar impactvolle ervaringen

CGI heeft het talent, de schaal, partnerschappen en end-to-end-services om klanten te helpen bij het koppelen van opkomende technologieën aan legacy-systemen en -processen om te slagen met hun (digitale) initiatieven. We ontmoeten klanten waar ze zijn en brengen ze waar ze moeten zijn.

Samen met bedrijven kijken we naar de markt- en businessstrategie, observeren we de context van gebruikers, vertalen wij de observaties naar inzichten om zo digitale producten en services creëren en verbeteren, dit in combinatie met innovatie. 

Onze methodes

Design Thinking is een van de methodes die wij hier voor inzetten. Methodes die hierbij centraal staan, zijn: Customer Journeys, empathie mapping, kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeken, visueel denken, co-creëren, snel testen aan de hand van prototypen en usability.

 

Benieuwd hoe CGI samen met jouw kan werken naar een nieuwe business modellen en impactvolle ervaring? Laat ons weten wie je bent zodat wij met je mee kunnen denken en je verder kunnen helpen.