Primary tabs

William Rice

William is a creative, hands-on customer-focused professional in the Technology Services industry offering 20 years of experience in consulting, selling and delivering to clients across multiple industries. He is an excellent content & relationship focused expert with the capabilities to inspire and to drive innovation, but also ensure successful delivery and implementation of solutions and offerings sold successfully.

In recent years, besides his delivery responsibilities, William has also focused on developing, marketing and implementing solutions in areas of social, mobile, analytics and cloud, such as:

  • Digital Transformation
  • Cloud services
  • Social business (e.g. social network analysis, social media analytics)
  • Big Data, Analytics & Customer intelligence.

Van deze auteur

‘Hyperconnected’ klanten, wat moet je ermee?

09 May 2019 Het is niet makkelijk om een telecombedrijf te zijn in deze hyperconnected wereld. Digitale ontwikkelingen komen op als paddenstoelen en verspreiden zich razendsnel viraal, via netwerk-effecten. Jouw netwerktechnologie maakt dit mogelijk, maar wie is nu eigenlijk je klant? En wat verwacht je klant ...

Voldoen aan klantverwachtingen is de voornaamste drijfveer achter innovatie bij telecombedrijven

05 November 2018 In de enorm competitieve telecommarkt moeten bedrijven hun digitale strategie en business model vernieuwen om relevant te blijven en te kunnen blijven voldoen aan de hoge verwachtingen van hun klanten. Uit de Client Global Insights, de inzichten die CGI destilleert uit strategische interviews die ...

Digitaal transformeren – wat houdt je tegen?

20 July 2017 Hét management ‘buzzword’ van de afgelopen jaren is zonder twijfel ‘digitale transformatie’. Maar wat betekent dit nu eigenlijk, en waarom lijkt ook de komende jaren de prioriteit van organisaties te liggen bij digitaal transformeren? Zonder de zoveelste definitie te willen geven: digitale ...

Digital transformation