Primary tabs

Chris Seelig

Chris is sinds 2018 in dienst bij CGI en als Business Consultant actief in het Retail domein. Met zijn bijna 10 jaar aan ervaring is Chris goed ingevoerd in de belangrijkste trends en uitdagingen. Waar hij zich in eerste instantie vooral bezig hield op het gebied van in-store technologie, heeft hij zijn expertise de laatste jaren uitgebreid met omni-channel, data & analytics, loyalty en personalisatie. Een combinatie van kennis en ervaring om retailers over de volledige breedte van hun portfolio te begeleiden in hun digitale transformatie.

Vanuit zijn agile “mindset” en aanpak levert Chris snel toegevoegde waarde bij klanten met internationale groeiambitie, waarbij een continue focus op de consument sleutel is tot succes. Het geeft goed aan waar Chris voor staat: ‘Samen met klanten, partners en leveranciers op innovatieve wijze de customer journey te optimaliseren en aan te laten sluiten bij de strategie.’

Van deze auteur

Digitaliseren in Retail. Kan dat niet veel sneller?

17 March 2021 Hoewel retailers hun transformatie-inspanningen intensiveren, lieten ook de 2020 CGI Client Global Insights zien dat de resultaten er nog niet snel genoeg zijn. Ongeveer iedereen heeft een of andere vorm van een digitale strategie, maar slechts 15% behaalt daadwerkelijk de beoogde resultaten ...

Unified Commerce is een uitdagende puzzel. Om het te realiseren, heb je mensen nodig die vijfsterren-sudoku's kunnen oplossen

27 November 2020 Unified Commerce wordt vaak gezien als ‘de volgende stap’ in de moderne retail. Maar waar gaat het werkelijk over? En wat is er nodig om het te laten gebeuren?