Primary tabs

Ons servicemodel is uniek en stelt u in staat om te groeien en focus te geven aan wat u belangrijk vindt zónder zorgen om uw IT-landschap. Daarnaast zijn wij een Single Point of Contact voor winkels.  Ons wereldwijde netwerk met ervaren retail service center agents in combinatie met onze lokale end-to-end mogelijkheden biedt retailers 24/7 meertalige dienstverlening.

Wereldwijd inzetbaar

Het wereldwijde leveringsmodel van CGI helpt de implementatie van strategische initiatieven te versnellen en kosten laag te houden. Wij zorgen voor lokale support waardoor we altijd snel ter plaatse zijn om direct hulp te bieden.

Retail Service Center 24/7

Bij CGI investeren we continu om de toekomstige uitdagingen van onze klanten aan te gaan via een full-service portfolio en flexibele leveringsopties. Dit doen we doordat we zorgen voor een Single Point of Contact met eigen eerste, tweede en derde lijnssupport.

Retail Field Services

Wij voorzien retailers van lokale ondersteuning. Via deze lokale teams bieden we concurrerende diensten die wereldwijd hetzelfde werken op basis van CGI's Management Foundation om consistente resultaten te leveren.

Lees meer over Retail Implementatie & Roll-outs

CGI’s Retail and Consumer Services Center of Excellence

Lees meer

 

 

Driving Customer
Centric Collections

Lees meer

 

 

Providing seamless global delivery to help clients sustain critical services

Lees meer

 

 

Onze unieke en op maat gemaakte aanpak stelt ons in staat om mee te evolueren met de zakelijke behoeften van retailers. We focussen daarbij op bepaalde thema's en diensten die onze klanten van groot belang achten.

Customer Experience Management

Het creëren van een zinvolle en onderscheidende klantervaring is een complexe taak binnen retail. Volgens CGI ligt het antwoord in het zorgvuldig monitoren en analyseren van de customer experience. Essentieel hierbij is een eigen strategie. Daarbij helpt CGI zijn klanten daar waar nodig de support over te nemen, zodat de business de focus op de eindklant kan houden. 

Global, but local

Voor internationale retailers is het een uitdaging hun winkels te ondersteunen binnen alle mogelijke tijdzones en in de noodzakelijke talen. CGI kan daar als global system integrator bij helpen. Tegelijkertijd houden we de kosten van fysieke winkelbezoeken van technische support laag, door lokaal te opereren. Onze retail supportspecialisten helpen de best practices in support management bij onze klanten te integreren. 

Continue optimalisatie

Het Client Partnership Management Framework (CPMF) van CGI omvat elk aspect van onze dienstverlening aan klanten. Via ons CPMF helpen we onze klanten de efficiëntie continue verder te verhogen en de kwaliteit te waarborgen, terwijl zij profiteren van concurrerende prijzen en diensten.