CGI Client Global Insights

Media center

Elk jaar produceren we het Insights to Action-rapport met de belangrijkste bevindingen van de CGI Client Global Insights en acties die we ondernemen om klanten te helpen bedrijfsresultaten op een snellere en meer nog betere manier te bereiken.

In 2020 hebben we 1.447 business en IT-managers ontmoet in het bankwezen, communicatie, overheid, gezondheids- en levenswetenschappen, verzekeringen, productie, olie en gas, detailhandel en consumentendiensten, transport en logistiek en nutsbedrijven. De CGI Global Insights-samenvatting van 2020 belicht verschillende belangrijke inzichten...

In 2020 hebben we persoonlijke interviews gehouden met 159 klanten in de detailhandel, verpakte consumentengoederen, groothandel en consumentendiensten, die aangeven dat ze zich blijven concentreren op het verbeteren van de klantervaring.

In 2020 hebben we persoonlijke interviews gehouden met 61 klanten in de sectoren luchtvaart, maritiem, spoor, post, logistiek, openbaar vervoer en vitale transportinfrastructuur, die aangeven dat ze zich blijven richten op het verder digitaliseren van hun organisatie.

In 2020 hebben we persoonlijke interviews gehouden met 97 leidinggevenden van klanten in de elektriciteits-, water- en afvalbeheer- en downstream-gassector, die aangeven dat er meer aandacht is voor nieuwe marktbereidheid.

In 2020 hebben we persoonlijke interviews gehouden met 198 bestuurders uit 16 landen, die aangeven dat ze zich blijven richten op het voldoen aan de verwachtingen van de burger.

In 2020 hebben we persoonlijke interviews gehouden met 110 klanten in de verzekeringssector, die aangeven zich te blijven concentreren op het voldoen aan de verwachtingen van klanten voor digitale diensten.