Primary tabs

Wij geven samen met u als retailer vorm aan de invulling van deze continue innovatie door mee te denken over de roadmap, IT-architectuur, procesoptimalisatie, de implementatie van omnichannel platforms tot aan wereldwijde global retail IT support.

Wereldwijd netwerk van experts

Meer dan 600 succesvolle roll-outs van verschillende digitale projecten in samenwerking met vooruitstrevende retailers, in de afgelopen 10 jaar.

Strategische consulting

Wij hebben experts op het vlak van retail technologie, die met onze klanten de best passende strategie definiëren op basis van kennis en jarenlange ervaring over best practices. 

Key partner

Key partner voor retail IT-projecten door bestaande teams aan te vullen met retail experts in lean consultancy teams. We werken op die manier samen in een geïntegreerd team om uw investeringen te maximaliseren.

Digitaliseren in Retail.
Kan dat niet veel sneller?

Lees meer

 

 

 

 

Unified Commerce is een uitdagende puzzel. Om het te realiseren, heb je mensen nodig die vijfsterren-sudoku's kunnen oplossen

Lees meer

 

 

CGI en FashionCube komen een 10-jarig partnership overeen voor managed IT-services, inclusief IT transformatie voor de aangesloten merken

Lees meer

 

 

Bij CGI zijn klanten, partners én retail experts de motor voor innovatie. Partners bieden de vernieuwde hard- en software, met baanbrekende technologie en functionaliteit. De betrokken experts van CGI vertalen technologische inzichten met een diepe industrie domeinkennis vanuit een holistische aanpak, die zorgt voor continue verbetering van bedrijfsprocessen. Hiermee helpen wij u om tot de ideale ‘client first’ organisatie te komen. Het inrichten van een unified commerce-omgeving als onderdeel van de digitale transformatie is hierbij van groot belang.

Business consultancy

Technologie en slim gebruik van data zijn in steeds grotere mate de aanjager van bedrijfstransformatie en de fundering om de betrokken stakeholders tevreden te kunnen stellen. Desondanks kampen veel retail IT-afdelingen met de automatiseringsachterstand van de afgelopen decennia: een onoverzichtelijk, kostbaar en complex IT-landschap. CGI ontwikkelt op maat voor de klant - samen met haar wereldwijde netwerk en lokale experts - de meest geschikte, volledig transparante moderniseringsstrategie. Op basis van een gerichte holistische aanpak maken we bedrijfsprocessen efficiënter, zodat u kunt investeren in activiteiten die er écht toe doen.

Project management

We nemen als deel van onze quality assurance graag het managen van on-demand projectaanvragen en ongeplande onderhoudstaken over. Daarnaast ondersteunen we ‘agile’ werkwijzen (bijv. Scrum) en werken wij standaard volgens de Design Thinking methodiek.

Sustainability

Duurzaamheid is voor CGI een speerpunt dat steeds prominenter op de agenda komt te staan. Net als voor onze retailklanten. Bij duurzame initiatieven die het meest effectief bleken te zijn, is een zekere mate van technologische innovatie nodig geweest. Wij helpen onze klanten door onze maatwerk oplossingen en kennis van de knelpunten voor retailers met een heldere route naar een duurzame toekomst.

Business Process Optimalisatie

Wij beschikken over een wereldwijd programma getiteld ‘Innovation, Creativity & Experimentation’, kortweg ICE. Hiermee identificeren en ondersteunen we de beste ideeën op potentieel, waarop een investering in ‘the next big thing’ volgt. Op basis van dit inzicht maken we lopende processen efficiënter. Zo wordt IT dienstbaar aan de competitieve slagkracht van uw organisatie.

Innovatie

Wearables, robotica en Internet of Things (IoT), maar ook de bekende mobiele Point of Sales (het werkveld van retail IT) heeft de afgelopen tien jaar een flinke metamorfose ondergaan. Innovaties zullen elkaar in een steeds hoger tempo opvolgen, waardoor men wordt genoodzaakt om bedrijfssystemen en processen gereed te maken voor deze continue verandering. Voor CGI is innovatie zowel het doel als het middel; zowel het product als het proces.

Design Thinking

Wij helpen mee om aan de behoeften van de klant te voldoen, onze relaties met klanten en leveranciers te verdiepen en het ontwerp van digitale ervaringen te verbeteren. Dit doen wij door middel van de Design Thinking aanpak, waarbij een optimale stakeholderparticipatie, snelle probleemidentificaite, oplossingsmogelijkheden herkennen, prototyping en continue verbetercyclus centraal staan op het pad naar klantcentrale oplossingen en processen.