Primary tabs

Drie organisatorische kwaliteiten die marktleiders nodig hebben om te helpen bij het navigeren door de zakelijke uitdagingen die worden veroorzaakt door COVID-19

In een tijd waarin snel gereageerd moet worden op de impact van COVID-19, implementeerden toonaangevende bedrijven nieuwe manieren van werken. Deze variëren van kleine dagelijkse veranderingen tot omvangrijke aanpassingen die in de hele organisatie worden doorgevoerd. Naarmate de weken en maanden verstrijken, zullen de veranderingen die oorspronkelijk als 'tijdelijke' reactie op de pandemie werden beschouwd, de nieuwe manier van werken worden en daarmee bestaande processen aanvullen of vervangen.

President & CEO George D. Schindler deelt CGI's visie hoe klanten kunnen omgaan met de gevolgen van de pandemie. Op basis van de CGI Client Global Insights en de acties die we ondernemen om klanten te helpen met Respond, Rebound and Reinvent tijdens de pandemiecrisis, deelt dit whitepaper drie belangrijke tips die managers kunnen gebruiken om de uitdagingen die voor ons liggen met succes aan te pakken.

Mastering business agility
 

Mastering business agility
Organisaties moeten nieuwe manieren van werken omarmen om de gevolgen van de pandemie te verzachten. Onder business managers is bedrijfsflexibiliteit één van de belangrijkste prioriteiten dit jaar, toch geeft slechts 18% aan dat hun bedrijf agile is. Onderzoek van CGI geeft aan dat organisaties met een hoge flexibiliteit of agile beleid, 2 tot 3 keer beter presteren op gebied van omzet en groei dan hun concurrenten.

 

Rethinking the technology supply chain
 

Rethinking the technology supply chain
De pandemie benadrukt het belang van de technologische infrastructuren om flexibel te zijn en om meer veerkracht op te bouwen in de manier waarop organisaties hun producten en diensten leveren. Op de vraag naar de belangrijkste investeringen op gebied van innovatie werden modernisering, robotica en cloud technologieën de belangrijkste elementen genoemd van moderne en veerkrachtige technologische infrastructuren.

 

Enabling the future of work
 

Enabling the future of work
Online contact met consumenten en burgers heeft meer betekenis gekregen. Managers geven ‘digitale tools voor werknemers’ aan als het één na belangrijkste initiatief om te digitaliseren. Bovendien geeft 88% van de leidinggevenden aan nog geen resultaten van digitale bedrijfsstrategieën te zien.

 

  

Focus op het hoe, in plaats van je zorgen te maken over het wat en wanneer

Te midden van de problemen die veroorzaakt zijn door de COVID-19 pandemie, heeft de crisis ons gedwongen veel fundamentele vragen te stellen over de manier waarop wij leven, met elkaar omgaan en werken. Er zullen zeker veel veranderingen plaatsvinden, maar één ding is zeker: technologie zal centraal blijven staan in de toekomstige waardeketens van consumenten en burgers. Hoewel velen gewaagde voorspellingen doen over het wat en wanneer van het nieuwe normaal, betoogt dit whitepaper dat het belangrijker is dan ooit om te focussen op het creëren van waarde.

Vraag het whitepaper aan

Respond. Rebound. Reinvent.

Maak gebruik van onze praktische oplossingen, ontwikkeld in samenwerking met klanten, om complexe uitdagingen op te lossen. Gedurende de pandemie helpen onze lokale experts op meer dan 400 locaties, gecombineerd met ons wereldwijde ecosysteem en middelen, te reageren op ongekende uitdagingen, deze in het juiste tempo op te lossen en een nieuwe manier van werken uit te vinden. Wij helpen u hierbij graag!  Bezoek cginederland.nl/3R voor meer informatie.